Logodesign

Hvad kan et nyt logodesign gøre for din virksomhed

Mange virksomheder tænker i dag ikke over, hvor vigtigt et ordentligt logodesign er for deres reklame og branding. Men du behøver faktisk ikke tænke dig særligt godt om, for at komme på eksempler, hvor et logodesign har haft stor betydning for en virksomheds branding. For nu at tage nogle gode, kendte eksempler, så tænk på Netto og Coca Cola. Hvis disse virksomheder ikke havde haft et ordentligt gennemtænkt logodesign, ville det ikke være nær så nemt at få folk til at huske virksomhederne og deres logo. Og dermed ville reklamerne ikke være nær så effektive. Det er derfor logodesign er så vigtigt.

Logodesign

Et ordentligt logodesign skal gennemtænkes

Et logodesign er ikke blot former og farver, der falder i din smag, fordi det “pænt”. Et logodesign skal symbolisere noget for dine kunder og dermed betyde noget for dem. Værdien af et ordentligt logodesign er den rigtige sammensætning af former og farver, som sender lige præcis de signaler, du ønsker af det. Farver betyder utroligt meget, og hvis disse sammensættes på de forkerte måder, kan det i værste fald skille målgruppen helt fra. Derfor bør logodesign tages alvorligt – og det gør vi!

Få dit logodesign i dag

Ved at benytte dig af os, har din virksomhed mulighed for at få lavet et logodesign, der hænger sammen med dine reklamekampagner, din virksomheds profil og de ønsker du selv måtte have. Oven i hatten vil du få vejledning af dygtige og professionelle reklamefolk, med stor erfaring indenfor logodesign.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *